הסעודה שלפני

אבוקדו, פסטה, בורקס (יאיי!) וכל מה שכדאי לאכול לפני, בזמן ואחרי ששותים

 

09_avocado 09_Cheese_Sandwich 09_Pasta

הארוחה שלפני, אומרים בליינים מקצועיים, היא תענוג שיכול לגרום לערב שלכם להראות לגמרי אחרת. שתיית אלכוהול על בטן ריקה גורמת לשוק כללי לגוף, והיא משולה ליציאה לריצה ללא חימום או לרכיבה על אופנוע ללא קסדה. הסיבה לכך פשוטה. אלכוהול שנשתה ללא ארוחה מקדימה, ייספג מהר יותר בגוף, ויתקוף בעוצמה את הכבד, מערכת העיכול, הכליות, ומערכת הלב וכלי הדם.

הפתרון – קל וטעים.

ההמלצות: אוכל כמה שיותר שומני, עדיף כמובן עם תכולת שומן טבעית גבוהה, שיעכב את ספיגת האלכוהול.

במהלך הבילוי

בייגלה, זיתים, צ'יפס ושלל המזטים שתמצאו בכל פאב, או סופרמרקט הם פתרון יעיל כדי ללוות את השתייה שלכם. רוצים להשקיע בעצמכם? אל תשתו את כל סכום הכסף שאתם מתכננים לבילוי אלא גם תאכלו אותו. זה לא חיסכון כלכלי, זאת השקעה.

09_Fries 09_Pretzels 09_Olives (1)

אחרי הבילוי

סיבוב בין המקומות הפתוחים בשעות הקטנות של הלילה הוא תצוגת תכלית של כל מה שיעזור למי שבילה במשך שעות ארוכות: הנקניקיות, הבורקסים והג'חנונים קוראים לכם! זה מה שהגוף זקוק לו והנפש מבקשת. אבל, גם את אלה מומלץ לצרוך במתינות, כדי לא ליצור עומס על מערכת העיכול שעלול לגרום להקאה.

09_HotDog 09_Burekas 09_Jachnun_

לפני, אחרי ובמהלך – הגרסה הבריאה

אם אתם לא גרופיז של אוכל מהיר, כל מאכל מרובה שומנים יעשה את העבודה בשבילכם. אבוקדו, אגוזים, חמאת בוטנים, קוואקר, דגנים מלאים וקטניות – יצטיינו במלאכת השהיית ספיגת האלכוהול בגוף.

09_Nuts 09_Hummus 09_rice